Blog

Przez środa, 27 grudnia 2017 11:49:37 w kategorii Trening siłowy i kondycyjny

Sprawdź 5 prostych kroków, które pomogą Ci osiągnąć noworoczne cele.

Więcej
Przez poniedziałek, 30 października 2017 14:09:44 w kategorii Boks

Anthony Joshua zaliczył swoje dwudzieste zwycięstwo przed czasem i udanie obronił po raz czwarty tytuł mistrza świata wagi ciężkiej. Na Millennium Stadium w Cardiff pokonał przez TKO w 10 rundzie bardzo twardego Carlosa Takama. 

Czego nauczyliśmy się z tej walki?

Więcej
Przez czwartek, 19 października 2017 20:28:06 w kategorii Trening siłowy i kondycyjny

Z pojęciem "under-coaching" spotkałem się w jednej z książek autorstwa Dan’a John’a (trenera, który był dla mnie inspiracją jeszcze przed pierwszym certyfikatem). Ciężko przetłumaczyć to bezpośrednio na nasz język, lecz ja rozumiem to jako celowe niedouczanie, skupianie się na (kilku) kluczowych kwestiach w czasie treningu. 

Więcej
Przez czwartek, 19 października 2017 11:11:47 w kategorii Trening siłowy i kondycyjny

Współpracę z Tomkiem rozpoczęliśmy niewiele ponad rok temu. Przyszedł on do mnie z zamiarem poprawy swojej siły i sprawności, ponieważ chciał stać się lepszym futbolistą. Po wstępnych obserwacjach i testach, okazało się jednak, że celem nadrzędnym stało się coś zupełnie innego. Tomek miał zaawansowaną skoliozę kręgosłupa. Nie mogliśmy więc zaplanować treningu i działać zdalnie - konieczna była praca personalna.

Więcej
Przez wtorek, 3 października 2017 11:58:09 w kategorii Trening siłowy i kondycyjny

ARM BAR to absolutna podstawa w moim arsenale mobilizacyjnym górnej części ciała. Jest jedną z najszybszych i najskuteczniejszych metod na rozluźnienie spiętej klatki piersiowej, barków i odcinka lędźwiowego. Dodatkowo pomaga zmobilizować łopatki.

Więcej
Przez poniedziałek, 25 września 2017 13:24:05 w kategorii Trening siłowy i kondycyjny

Wiele kobiet zaczynając przygodę z treningiem siłowym, poza wymarzoną sylwetką, stawiają sobie za cel wykonanie takich ćwiczeń jak pompka czy podciągnięcie na drążku. Bez wątpienia, górne partie ciała u kobiet są znacznie słabsze od dolnych, dlatego postęp przychodzi znacznie wolniej i wymaga mądrego planowania.

Jak się za to zabrać?

Więcej
Przez poniedziałek, 10 lipca 2017 12:25:28 w kategorii Trening siłowy i kondycyjny

Odchudzanie to nadal najczęściej obierany cel przez osoby zaczynające podróż w świecie fitness. Trudno się dziwić, ponieważ coraz więcej osób cierpi na nadwagę czy otyłość i rzeczywiście redukcja masy ciała to jedyne nad czym trzeba się w danym momencie skupić. Co jednak z osobami, które nie mają zbyt dużo do zrzucenia a jednak są święcie przekonani, że muszą zredukować jeszcze te pare kilogramów?

Więcej
Przez piątek, 19 maja 2017 09:21:15 w kategorii Boks

Wczoraj świat obiegła informacja o tym, że najpopularniejszy zawodnik UFC - Conor Mcgregor, podpisał kontrakt na walkę bokserską z Floydem Mayweatherem Jr. Okazuje się więc, że po wielu tygodniach negocjacji między obiema stronami, będziemy świadkami historycznego pojedynku. Dlaczego historycznego? Bo nigdy wcześniej nie skonfrontowano ze sobą MMA i boksu zawodowego na mistrzowskim poziomie. Ale czy ma to sens?

Więcej
Przez czwartek, 6 kwietnia 2017 12:40:15 w kategorii Trening siłowy i kondycyjny

Ostatnio pisałem o zaletach i „wadach” treningu siłowego, dlatego powoli możemy przejść do działania! W artykule tym dowiesz się, jak stworzyć własny, spersonalizowany plan treningowy, który pomoże Ci osiągnąć założone cele. 

Więcej
Przez środa, 8 marca 2017 12:20:48 w kategorii Trening siłowy i kondycyjny

Trening siłowy i kondycyjny to jedynie narzędzie, które służy do osiągania konkretnych efektów. Jedni wykorzystują go w celach sylwetkowych, drudzy w celach stricte siłowych, a inni po prostu dla efektu prozdrowotnego. Niestety z dziedziną tą wiąże się wiele stereotypów, które przysłaniają ważne fakty, na których tak naprawdę nam zależy. Ten artykuł ma na celu wprowadzenie Ciebie, drogi czytelniku, w świat treningu z ciężarem zewnętrznym, dzięki któremu osiągniesz upragnione efekty. Enjoy!

Więcej
Ładuję...